HiPath ProCenter Tisk
Telekomunikační technika

HiPath ProCenter Entry/ Standard/ Advanced V5.1

Multimediální systém pro kontaktní centra s návazností na CRM

HiPath ProCenter Entry/Standard/Advanced V5.1 je multimediální systém pro centra obsluhy volání a zákaznická kontaktní centra, který splňuje všechny požadavky na centra obsluhy volání od klasických telefonních přes multimediální až po vysoce sofistikovaná zákaznická centra s integrací CRM systémů. K dispozici je jednotná platforma ve třech různých provedeních : Entry, Standard nebo Advanced.

Vlastnosti

  • směrování podle znalostí (skill based routing)
  • e-mail integrace
  • CRM/ CTI integrace
  • Browser-Based Agent
  • Integrovaný IVR
  • grafická tvorba reportů
  • odchozí/ zpětná volání (Callbacks/Outbound)
  • síťové směrování
  • Real-Time reporty
  • historické reporty
  • Call-by-call reporty
  • Internet Chat Integrace
  • Escorted Web browsing

Soubory ke stažení