Změřte si rychlost připojení

SPEEDMETER CESNET.CZ

SPEEDTEST NET

GDPR

V souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 si Vás dovolujeme informovat o dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který je nyní k dispozici na našich webových stránkách v sekci dokumenty

Na provozu služeb a cenách stávajících aktivních služeb se nic nemění.

Úřední hodiny

Pondělí 7:00 - 15:00
Úterý 7:00 - 15:00
Středa 7:00 - 15:00
Čtvrtek 7:00 - 15:00
Pátek 7:00 - 14:00

Pokladna

Pondělí 7:00 - 15:00
Středa 7:00 - 15:00

Servis Internet

Technická podpora

472 714 288

slouží pro nahlášení poruchy připojení k Internetu
v pracovní dny
od 08:00 do 20:00
ve dnech pracovního volna
od 9:00 do 14:00
Hlavní stránka Ústředny Siemens

Kontakty

Telefon : 475 503 061
Telefon : 472 714 288
Telefon : 472 714 289
GSM : 777 742 111
Fax : 475 503 069
E-mail : sekretariat@dozimont.cz
Telefonní ústředny Siemens
HiPath OpenScape Office MX V2 Tisk
Telekomunikační technika

IP komunikační systém pro malé a střední podniky

OpenScape Office MX V2 (OSOMX) je integrovaný IP systém pro malé a střední podniky do 150 uživatelů. Kombinuje standardní hlasové funkce s IP telefonií a pro každého uživatele nabízí výhody sjednocené komunikace hlasu, faxu a elektronické pošty spolu s okamžitými zprávami (instant messaging). OSOMX obsahuje sadu aplikací OpenScape Office, které integrarují funkce sjednocené komunikace s dostupností jednotlivých uživatelů (prezence), konferencemi, nahráváním v přehledném rozhraní myPortal a myAttendant. Dále je možné integrovat uživatelské rozhraní OpenScape Office do programu MS Outlook.OpenScape Office MX V2 obsahuje také multimediální konferenční centrum, které kombinuje hlas, fax a e-mail. Zákazník si může na jedné straně vybrat typ komunikace a agenti kontaktního centra na druhé straně vše odbavují z jednotného prostředí aplikace myAgent.

Celý článek...
 
HiPath 3000 V8 Tisk
Telekomunikační technika

IP komunikační systém pro malé a střední podniky

HiPath 3000 V8 je IP konvergovaný systém pro malé a střední podniky. Nabízí prověřenou distribuovanou komunikační infrastrukturu a kombinuje spolehlivost hlasových systémů s výhodami komunikace založené na IP protokolu. Všechny varianty výstavby: HiPath 33x0, 35x0 a HiPath 3800 je možné povýšit na V8 a celou paletu funkcí jednoduše nabídnout nejen novým ale i stávajícím zákazníkům. Jedná se především o funkce serveru OpenScape Office (OSO), který dále rozšiřuje komfortní telefonní funkce předchozích verzí HiPath 3000 o možnosti sjednocené komunikace, prezence, okamžitých zpráv (instant messaging) nebo integrace s MS Exchange a aplikací MS Outlook. OSO přináší nové kontaktní centrum plně využívající prezence a sjednocené komunikace.

Celý článek...
 
HiPath 1100 V7 Tisk
Telekomunikační technika

Analogové pobočkové ústředny cenově optimalizované pro podniky do 140 telefonních uživatelů.

HiPath 1100 je řada tvořená třemi analogovými systémy pro organizace až se 140 telefonními uživateli. Všechny tři systémy HiPath 1120, HiPath 1150 a HiPath 1190 jsou cenově optimalizované pobočkové ústředny s modulářní výstavbou, která dovoluje rozšiřování počtu připojených analogových nebo digitálních zařízení stejně jako rozšiřování o další rozhraní či funkce systému.

Celý článek...
 
optiPoint 500 Tisk
Telekomunikační technika

Systémové telefony pro systémy HiPath

Kompletní řada digitálních telefonů pro IP komunikační systémy HiPath 3000 a 4000.

Vlastnosti

  • optiPoint 500 je rovnocenná náhrada pro optiset E s dodatečnými funkcemi
  • Ovladání pomocí tří dialogových tlačítek
  • Moderní design pro budoucí kancelářské prostředí
  • Zlepšená modularita - řada zásuvných adaptérů a modulů
  • Integrované připojení náhlavní soupravy k optiPoint 500 advance
  • Integrované USB1.1 rozhraní pro aplikace CTI
  • Plně duplexní kvalita pro všechny telefony s reproduktorem pro hlasité telefonování
  • Zlepšená čitelnost pomocí přizpůsobitelného kontrastu displeje
  • Osvětlený displej pro optiPoint 500 advance
Celý článek...
 
HiPath ProCenter Tisk
Telekomunikační technika

HiPath ProCenter Entry/ Standard/ Advanced V5.1

Multimediální systém pro kontaktní centra s návazností na CRM

HiPath ProCenter Entry/Standard/Advanced V5.1 je multimediální systém pro centra obsluhy volání a zákaznická kontaktní centra, který splňuje všechny požadavky na centra obsluhy volání od klasických telefonních přes multimediální až po vysoce sofistikovaná zákaznická centra s integrací CRM systémů. K dispozici je jednotná platforma ve třech různých provedeních : Entry, Standard nebo Advanced.

Celý článek...
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 Další > Konec >>

Strana 1 z 2