Telekomunikační technika
|
IP komunikační systém pro malé a střední podniky
HiPath 3000 V8 je IP konvergovaný systém pro malé a střední podniky. Nabízí prověřenou distribuovanou komunikační infrastrukturu a kombinuje spolehlivost hlasových systémů s výhodami komunikace založené na IP protokolu. Všechny varianty výstavby: HiPath 33x0, 35x0 a HiPath 3800 je možné povýšit na V8 a celou paletu funkcí jednoduše nabídnout nejen novým ale i stávajícím zákazníkům. Jedná se především o funkce serveru OpenScape Office (OSO), který dále rozšiřuje komfortní telefonní funkce předchozích verzí HiPath 3000 o možnosti sjednocené komunikace, prezence, okamžitých zpráv (instant messaging) nebo integrace s MS Exchange a aplikací MS Outlook. OSO přináší nové kontaktní centrum plně využívající prezence a sjednocené komunikace. Pro integraci hlasové, faxové komunikace a elektronické pošty se stávající datovou sítí jsou dostupné s OpenScape Office nové komunikační portály myPortal, myAttendant a myAgent. Funkce jsou navíc dostupné i pro analogové a digitální telefony. Pro efektivní spojení hlasové a datové komunikace jsou vybaveny IP telefony OpenStage integrovaným dvouportovým Ethernet přepínačem, což dovoluje připojit počítač i telefon k jedné Ethernet přípojce. Systémy HiPath 3000V8 mohou být navzájem propojeny jak přes pevné digitální spoje, tak přes datové linky pomocí protokolu TCP/IP. Protokol Cornet IP umožňuje propojení IP komunikačních systémů HiPath 2000, 3000, 4000 a 5000 a tím nabízí rozsáhlé komunikační řešení pro podniky všech velikostí. HiPath 3000 je připraven pro spolupráci s novými poskytovateli služeb prostřednictvím SIP protokolu nebo SIP telefony a klienty.
Vlastnosti
- až 500 účastníků pro samostatný systém (max. 384 uživatelů OpenScape Office)
- až do 1000 účastníků v síti
- propojení systémů HiPath 2000/3000/4000 v IP i TDM síti
- podpora IP protokolů Cornet IP a SIP (klient i provozovatel Internetové telefonie)
- podpora duálních telefonů (WLAN/GSM)
- koncová IP zařízení (optiPoint 410 / 420, optiPoint 150S, optiClient 130, OpenScape Personal Edition, WL2)
- DECT bezdrátové telfony Gigaset
- systémové digitální telefony (OpenStage T, optiPoint 500)
- OSO: integrovaná práce s dostupností uživatelů (prezence)
- OSO: sjednocená komunikace hlasu, faxu, el. pošty
- OSO: okamžité zprávy (instant messaging)
- OSO: propojení s MS Exchange a MS Outlook
- OSO: kontaktní centrum založené na prezenci a sjednocené komunikaci
Aplikace
- HiPath Manager C / Manager E - administrační nástroj pro správu systému
- HiPath Cordless - bezšňůrové řešení se všemi komfortními funkcemi
- bezdrátové WLAN řešení
- HiPath Xpressions Compact / Entry Voice Mail - integrovaný systém hlasové pošty
- HiPath ProCenter - výkonné multimediální řešení kontaktního centra
- optiClient Attendant a BLF - pracoviště spojovatelky na PC
- AccountiX Office - vyhodnocení a statistika hovorů
- OSO: MyPortal - komunikační portál pro uživatele OpenScape Office
- OSO: MyPortal for Outlook - komunikační portál integrovaný do MS Outlook
- OSO: MyAttendant - portál spojovatelského pracoviště
- OSO: MyAgent - komunikační portál pro agenty kontaktního centra OpenScape Office
- OSO: webové rozhraní pro administraci OpenScape Office
Výhody
- konvergované IP a TDM řešení s využitím stávající datové sítě
- podpora otevřených protokolů
- řešení sjednocené komunikace provázané s dostupností uživatelů (prezencí)
- možnost využívat WLAN nebo mobilní sítě u duálních telefonů
- zabezpečená komunikace pomocí IPSec a LWCA
- bezdrátová síť WLAN a Cordless
- komfortní komunikační funkce dostupné pro všechny uživatele, nezávisle na typu připojení
- podpora pro vzdálené účastníky - Mobility Entry a Professional, služba jednoho čísla
- centrální správa systému a aplikací
- úspora nákladů na volání využitím Internetové telefonie
Soubory ke stažení
|