Telekomunikační technika
|
HiPath ProCenter Entry/ Standard/ Advanced V5.1
Multimediální systém pro kontaktní centra s návazností na CRM
HiPath ProCenter Entry/Standard/Advanced V5.1 je multimediální systém pro centra obsluhy volání a zákaznická kontaktní centra, který splňuje všechny požadavky na centra obsluhy volání od klasických telefonních přes multimediální až po vysoce sofistikovaná zákaznická centra s integrací CRM systémů. K dispozici je jednotná platforma ve třech různých provedeních : Entry, Standard nebo Advanced.
Vlastnosti
- směrování podle znalostí (skill based routing)
- e-mail integrace
- CRM/ CTI integrace
- Browser-Based Agent
- Integrovaný IVR
- grafická tvorba reportů
- odchozí/ zpětná volání (Callbacks/Outbound)
- síťové směrování
- Real-Time reporty
- historické reporty
- Call-by-call reporty
- Internet Chat Integrace
- Escorted Web browsing
Soubory ke stažení
|